Verzekeringsbranchedag Jaarbeurs Utrecht

Deel deze pagina

28 november 2012



Wat gaat de tijd snel. Vorige week was u of uw collega om deze tijd op de Verzekeringsbranchedag 2012. Sterker nog u was bij de lezing over “waarom kiest de klant voor u en niet voor de concurrent”. Degene die aanwezig waren zullen mij herkennen aan mijn colbertje dat ik binnenstebuiten droeg aan het begin van mijn presentatie. Dit was om een voorbeeld te geven hoe u zich met eenvoudige middelen kunt onderscheiden van uw concurrenten.

Natuurlijk is een dergelijke sessie tekort om uw alle in- en outs mee te geven omtrent onderscheidend vermogen. Ik kan mij wel voorstellen dat u toch geïnteresseerd bent in onderscheidend vermogen. Hoe elementen als bijvoorbeeld “ Het Nieuwe Werken” en “Sociaal Media” hieraan kunnen bijdragen. En misschien bent u ook wel benieuwd hoe u dit binnen uw bedrijf kunt toepassen.

Mocht u naar aanleiding van de presentatie belangstelling hebben eens verder te willen praten over “ onderscheidend vermogen” neem dan evencontact met mij op.

Heeft u de presentatie niet bijgewoond en wil u toch een keer over dit onderwerp praten of u wilt dat de presentatie nog een keer wordt gegeven, neem dan 
contact met mij op.

Alle gegeven presentaties worden deze week beschikbaar gesteld op de www.vbdag.nl