Op zoek naar een inspirerende spreker?

Deel deze pagina

30 januari 2013

Bent u op zoek naar een inspirerende spreker voor uw Assurantieclub? Zoekt u iemand die een inspirerend én inhoudelijk verhaal kan vertellen over groei, marketing 3.0, het nieuwe werken en ondernemen?  Neem contact met mij op, zodat we kunnen vaststellen wat ik voor u kan betekenen. Online marketing geeft volop kansen om meer klanten te trekken en conversaties aan te gaan. Daardoor verandert de marketing en sales van bedrijven fundamenteel. Daar spreek ik graag over, om inzicht te geven in trends en te laten zien wat je er praktisch mee kunt doen in je bedrijf.
Mijn presentaties focussen op kansen voor ondernemers om sneller te groeien en klanten aan te trekken. Ook over ondernemen, goed geld verdienen, heldere managementinformatie, over het nut van een goed database en hoe krijg ik klanten die willen betalen voor mijn diensten.
Bent u op zoek naar een inhoudelijk sterke presentatie die altijd inspireert en prikkelt? Dan help ik u graag. Mijn presentaties hebben slides met sterk beeldmateriaal en geen saaie bullet-points. Mijn presentaties bevatten volop storytelling, verhalen, humor en voorbeelden uit organisaties waar ik heb gewerkt of voorbeelden van klanten waarmee ik zelf heb gewerkt. Deze presentatie is ver boven het gemiddelde beoordeeld door de deelnemers van de diverse parallelsessies. Met name inhoud en actualiteit en de manier van presenteren werden beoordeeld.
Door mijn achtergrond heb ik aansluiting bij zowel grote als kleine organisaties. Ik heb een academische opleiding gevolgd, bij een grote bank en verzekeraar gewerkt en een nieuw business model geschreven over het sluiten van hypotheken via het internet. Door mijn afwisselende werkervaring heb ik aansluiting bij een grote diversiteit aan mensen en groepen.
Ik heb ervaring met spreken voor grote events, beroepsorganisaties, kleine trainingsgroepen en managementteams in kleine en grote bedrijven, ook internationaal.
Presentaties over ondernemen, verkoopstrategie, het nieuwe werken en groei die ik heb verzorgd zijn onder meer:

“ Waarom kiest de klant voor u en niet voor de concurrent?

“ Hoe maak ik belangrijke strategische keuzes?

“ Waarom is schaatsen veel makkelijker dan klunen?

“ Van klantvriendelijkheid naar klantgerichtheid?

“ Wat is de sleutel tot succesvol ondernemen?

“ Het Nieuwe Werken een hype of een middel om je te onderscheiden van de
concurrent?

Let op: Door mijn workshops en projecten voor klanten is mijn beschikbaarheid beperkt. Neem tijdig contact op.

Twijfelt u of ik wat voor u kan betekenen? Neem contact op zodat we samen kunnen vaststellen of ik u kan helpen om van jouw event een succes te maken.

Met vriendelijek groet

Claassen, Moolenbeek & Partners
Cees Meijer