Hoe maak ik het verschil in 90 dagen?

Deel deze pagina

18 december 2012



Claassen, Moolenbeek & Partners hield onlangs op De Verzekeringsbranchedag een lezing over onderscheidend vermogen. Van de 30 sessies op deze dag had deze sessie de meeste deelnemers. In deze sessie hebben wij aangegeven hoe een onderneming binnen 90 dagen het verschil kan maken met de unieke aanpak van ons bedrijf.

Claassen, Moolenbeek & Partners heeft achteraf aan de deelnemers gevraagd waarom dit onderwerp zo leeft bij ondernemers. De volgende zaken kwamen naar voren:

  1. Internet verandert onze business en ik weet niet hoe ik hier goed op kan inspelen
  2. Ik weet dat ik me moet onderscheiden om te overleven, maar ik weet niet goed waar ik moet beginnen.
  3. Nieuwe wetgeving is een grote bedreiging voor mijn business en nu kan ik me helemaal niet meer onderscheiden.
  4. Door internet en de nieuwe wetgeving werk ik teveel in mijn bedrijf als aan mijn bedrijf, waardoor ik geen tijd vrij kan maken voor andere zaken.

Dit waren de belangrijkste argumenten van ondernemers waarom zij niet toekwamen aan het werken aan onderscheidend vermogen. Claassen, Moolenbeek & Partners heeft diverse ondernemers geholpen het onderscheid te maken. Wilt u meer weten over onze aanpak of wilt u een spraakmakende presentatie over onderscheidend vermogen, maak dan een vrijblijvende afspraak met
Cees Meijer
van ons kantoor Gouda.

Op www.vbdag.nl vindt u onze presentatie onderscheidend vermogen.