Bedrijven zonder problemen hebben een probleem

Deel deze pagina

8 oktober 2013

Het kan namelijk altijd beter, goed is nooit goed genoeg, vraag het uw klanten. Klanten blijven kritisch en verwachten steeds maximale service. Markten worden transparanter, ook uw markt. Klanten vergelijken en zijn steeds beter in staat zelf te bepalen wat uw toegevoegde waarde voor hen is. Om geen terrein te verliezen zult u continue aandacht moet hebben voor verbetering van de kwaliteit van uw onderneming.

Dat begint bij de visie van de onderneming, de kapstok voor al het doen en laten in uw bedrijf. De kwaliteit van uw product of uw dienst zit in het (productie)proces en in de mensen. Continue verbeteren betekent het centraal stellen van de klant in uw bedrijfsvoering. Het vergroten van de invloed van klanten en leveranciers kan daarom voordelen opleveren. Het kan de bron zijn voor inspiratie en innovatie van uw bedrijf(sprocessen), producten en diensten, waardoor zowel de klanttevredenheid stijgt als het rendement. En dat is toch ook wat u wilt?